Cudowne wakacje na Majorce

Muszę zacząć od tego, że w tym roku nic nie wskazywało, że nasz wyjazd w ciepłe kraje się odbędzie. Nie mogliśmy się dogadać z naszą paczką, kto jedzie kto nie. Jednak nagle na dwa tygodnie przed wyjazdem jedna z koleżanek tak na nas napierała, że nagle wszyscy podjęli decyzję, że jedziemy na Majorkę.

W tym roku kryteria były jasne ma być ciepło, słonecznie, a morze ma mieć błękitne refleksy. Po pierwsze miejsce z atrakcjami dla dzieci i oczywiście dla dorosłych. No i oczywiście musiało być takie miejsce gdzie zarówno pokoje, jak i przelot byłby zapewniony dla 10 osób. Z opcją na ostatnią chwilę to nie było takie łatwe. Wszystkie dobre lokalizacje idą już w październiku w first minute, a na dwa tygodnie przed wylotem, to już wyszukiwanie ostatnich fajnych lokalizacji. Osobiście chciałam się wygrzać w promieniach słońca, tak aby mieć te wspomnienia na zimę. Z drugiej strony niepewność pogody u nas w kraju, troszeczkę mnie ostatnio zasmuca i bez wakacji w ciepłych rejonach czułabym, że wakacji nie było.

Wybraliśmy opcję tygodniową all inclusive, ułatwia to wiele, kiedy ma się małe dzieci. Posiłki zapewnione, przekąski i picie. Naszą miejscówką okazał się pensjonat z trzema basenami z opcją all inclusive w Insotel Club Cala Mandia . Tam jedliśmy kolację i korzystaliśmy z różnych animacji. Jednak w ciągu dnia z dziećmi woleliśmy kameralność naszego hoteliku. Codziennie wraz z córką chodziłam nad morze, gdzie miałyśmy 200 metrów. Najbliższa plaża Cala Mandia była nieco kamienista, ale za to cudownie pływało się na kole, dając się unosić na falach. Druga plaża Cala Anguila była położona około 500 metrów i miała cudowną piaszczystą plażę, jednak tam fale były delikatniejsze. Cudowne miejsce dla rodzin z dziećmi.

Podzieliliśmy nasz pobyt na tak aby najpierw zaznać przyjemności leniuchowania nad hotelowym basenem i wizytami na plaży, a następnie wypożyczyliśmy samochody i dwa dni zwiedzaliśmy różne ciekawe miejsca na wyspie. Dwa ostatnie dni znów wypoczywaliśmy i korzystaliśmy z okolicznych atrakcji.

Przez cały nasz pobyt pogoda była cudowna. Moje marzenie o słońcu spełniło się. A ja naładowałam głowę widokami i wspomnieniami z wyjazdu. Polecam każdemu takie wyjazdy dają niesamowity zastrzyk energii i poczucia, że gdzieś na świecie życie toczy się inaczej niż tu gdzie jesteśmy. Warto wstrzymać na chwilę pęd życia i rozejrzeć się. Świat jest taki piękny ♥♥♥