Drugie śniadanie- sałatka z zielonej soczewicy z kiełkami

20160118_104800Staram się ostatnio jeść zdrowiej i nieco dietetyczniej. Od jakiegoś czasu myślę nad powrotem do odchudzania, ale tym razem bez tej szumnej nazwy. Zmieniam poszczególne posiłki na zdrowsze, a kiedy mam ochotę na coś kaloryczniejszego, nie płaczę, że złamamaniem reżimu.

Oto przykładowe drugie śniadanie: sałatka z zielonej soczewicy i kielków.

SAŁATKA Z SOCZEWICY Z KIEŁKAMI :

Składniki: O,5 szklanki ugotowanej zielonej soczewicy / może być więcej/, 1 garstka kiełków wg uznania, 3-4 pokrojone rzodkiewki, 1/5 krążka sera camembert z czarnym pieprzem, przyprawy wg uznania.

Soczewicę płuczę i gotuję w osolonej wodzie przez 15 minut. Rzodkiewkę i ser kroję na kawałki. Mieszam składniki w miseczce i sałatka gotowa. Osobiście nie potrzebuję dressingu, bo lubię czyste smaki składników.

Polecam takie przekąski, ponieważ są sycące i zdrowe. Człowiek dostaje zastrzyk energii, a smak jest rewelacyjny. Tak naprawdę do tej sałatki można dodać co się chce: grilowanego kurczaka, fetę, pomidora, tuńczyka, paprykę, co kto lubi.

Dorota

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge